onsdag, september 16, 2009

Spanska, surströmming och sovsäng!

Hola!
Me llamo Linnea, tengo 13 años, vivo en Ersnäs y Lillpite. Tengo una hermana menor, se llama Jennifer. Y tengo dos hermanastras mayor, se llama Emma y Rebecka, tengo un hermanastro (?) menor, se llama Alex. Tengo cinco perros, se llama Vicke, Cooper, Eros, Linus y Felix. Tengo dos conejos, se llama Kalle y Bella, Tambien tengo dos conejillo de indias, se llama Harry y Neville.
Buenas Tardes!

Ö V E R S Ä T T N I N G :

Hej!
Jag heter Linnea, jag är 13 år, jag bor i Ersnäs och Lillpite. Jag har en lillasyster, hon heter Jennifer. Och jag har 2 halvstorasystrar, de heter Emma och Rebecka, jag har en halvlillebror (?) , han heter Alex. Jag har 5 hundar, de heter Vicke, Cooper, Eros, Linus och Felix. Jag har 2 kaniner, de heter Kalle och Bella, Jag har cokså 2 marsvin, de heter Harry och Neville.
God natt!

Det där var lite av våran läxa. Jobbigt, fast spanska är kul :D Har varit på surströmmingsmiddag med hembygdsföreningen i ankaret i Ersnässkolan <333
SKa gå och lägga mig nu..*gäsp* I min sköna sovsäng <33>

Godnatt partyhatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar