fredag, september 18, 2009

Usch! Sjuk...

På morgonen hade jag ont i huvudet samt magen, gick till skolsyster och frågade vad det var, hon frågade om jag brukade ha migrän osv. Jag svarade nej eftersom jag inte brukar ha det. Jag fick en Ipren och huvudvärken övergick till mer magont, jag ringde mormor och morfar och frågade om dom kunde hämta mig. Det kunde de och efter ett tag hämtade de mig på Konsum. Fick bara mer och mer ont i magen för varje sekund, och när vi var framme vid mormors hus så fick jag kväljningar och stack in på toaletten och frukosten och iprenen kom upp. Som tur är så var det inget allvarligt. Jag har inte spytt något mer, har legat i mormors soffa och sovit i några timmar och sett på MTV. Nu har jag blivit piggare och för en stund sen åt jag lite soygurt och flingor, trodde det också skulle komma upp men som tur är gjorde det ej det. Så nu är jag piggare, och mycket hungrigare än tidigare! Jag har ju liksom inte ätit nån lunch. Jag sov då de på bergs åt lunch :P Jag hoppas och ber att jag mår topp 18:30 så jag kan träna. Jag ska iallafall fara dit så få vi se sen.
Vi ska ju ha upptaktshelg i helgen i vallen och det ska bli skitkul!! Mamma ska sova där, det var ingen annan som kunde, så förhoppningsvis kan jag vara med och äta pizza till lunch, mums, och tacos till middag, MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar